dissabte, 29 d’abril del 2017

Montserrat

Durada: 7 Hores 53 Minuts Distància: 26,4 KM. Desnivell Positiu: 1950 M. Una caminata bastant dura. Comencem deixant el cotxe a l'aparcament situat al Coll de Can Maçana. Agafem la pista fins al Coll de Guirló i ja comencem a caminar per senderis. Passem pel Refugi Vicenç Barbé i arribem al Coll de Port.
Ens dirigim al Montgrós, passem sota Les Talaies, el Gegant i rodegem el Camell de Sant Jeroni, i agafem la pujada al punt més elevat del Massís de Montserrat: Sant Jeroni. Vistes espectaculars, tota la Catalunya Central, Pirineus, Mar Mediterrània, etc.
Baixem cap al Monestir tot seguint el Torrent de Santa Maria, passem just per sobre. Enfilem tornada cap al Coll de Can Maçana per la vessant nord de la muntanya, els peus comencen a fer mal... Seguim el GR-172, passem per a prop del Monestir de Sant Benet.
Passem per diverses fonts i per sota de la famosa Roca Foradada. Finalment trobem el Coll de Guirló després de quasi vuit hores, s´ha fet molt llarg però ha valgut la pena.