dimecres, 24 de maig del 2017

Pujada al Turó de l'Home (Montseny)

Presentació

Vam aparcar el cotxe al Restaurant Hostal Santa Fe, ja que té un aparcament força ampli. Era Octubre, però feia una temperatura estupenda, i així ens vam posar en marxa, la Sonia, en Gerard i jo. El camí comença paral·lel a la carretera, però al cap d'uns minuts ja trobem el camí. Vam passar per la Font de Passavents, on hi havia molta gent omplint tot de garrafes d'aigua, nosaltres no podíem ser menys i vam procedir a fer el mateix amb les nostres ampolles. A partir d'aquí el sender ja va començar a fer pujada de valent, i en Gerard (que té deu anys i és una mica mandrós) va començar a renegar una mica, però li va passar ràpid.

Travessàrem tot de boscos per la Fageda Gran, i els colors de la tardor combinats amb el sol del matí oferien un paisatge meravellós. Després, calculo que ja vam assolir una alçada d'uns 1500 metres i el bosc va desaparèixer de sobte, i ja només es veien prats. A partir d'aquí ja vam poder veure l'observatori del Turó de l'Home al cim de la muntanya i en Gerard va començar a pujar el pas: Només restava l'últim esforç.

Un cop a dalt vam poder veure tot el Vallés Oriental als nostres peus amb la Serralada Litoral al fons, a la dreta es veia  Barcelona, i mirant al nord podíem divisar fins i tot les Illes Medes.